رییس جمهور با بیان اینکه ولیده نامشروع رژیم صهیونیستی یکی از نتایج موضوع هولوکاست است ، تصریح کرد : شکستن قفل صندوقچه هولوکاست و بازگشایی آن به مثابه بریدن رگ حیات رژیم صهیونیستی است .

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر محمود احمدی نژاد در پیامی به همایش«هولوکاست ؛دروغ مقدس غرب» که عصر سه شنبه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد،اظهار داشت:امروز صهیونیست ها بر بسیاری از مراکز قدرت و ثروت و رسانه ای جهان تسلط دارند و متأسفانه عده زیادی از سیاستمداران و احزاب را دربند خود گرفتار کرده اند و از این طریق منافع و ثروت ملتها را غارت کرده آزادیهای آنان را سلب می کنند.

متن کامل پیام رییس جمهور به این شرح است:

«اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه »

حضار محترم اساتید و دانشجویان عزیز!

نگاهی اجمالی به وقایع بعد از جنگ جهانی دوم نشان می دهد موضوع هولوکاست در ابعادی که آنرا تعریف کردند ، بهانه ای جهت ادامه تسلط و گسترش نفوذ پیروزمندان جنگ بویژه – آمریکا و انگلیس در پهنه بین الملل بوده است .

ولیده نامشروع رژیم صهیونیستی یکی از نتایج موضوع هولوکاست است . با اینکه جمعیت زیادی از مردم کشورهای درگیر جنگ، کشته شدند که رقم آن را تا 65 میلیون نفر در جنگ دوم ذکر کرده اند.

شبکه ای سیاسی و قدرت طلب خود را مدعی خون و وکیل مدافع تعدادی از قربانیان معرفی و حکم کردند که بازماندگان این عده خاص از قربانیان باید خون بها دریافت کنند و بخشی از خون بها را تاسیس رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین اعلام کردند و با همین بهانه به فلسطین حمله کردند و با کشتن و آواره کردن مردم، سرزمین های مادری آنان را اشغال و رژیم صهیونیستی را تاسیس کردند و به او ماموریت دادند اجازه ندهد هیچ قدرت منطقه ای در فراسوی غرب و در سرزمین های اسلامی شکل بگیرد. چرا که تمدن و فرهنگ اسلامی با بالندگی ذاتی خود منافع ناشی از ظلم و زور و قدرت طلبی های آنان را تهدید می نماید.

این اساس و فلسفه تشکیل رژیم صهیونیستی است و امروز کسانی که در سرزمین های تحت اشغال این رژیم زندگی می کنند که شامل بخشی از مردم بومی فلسطین و بخش عمده ای مهاجرین از آمریکا و آسیا و عده ای هم از اروپا هستند و اکثر آنان حتی در منطق هولوکاستی از بازماندگان جنگ نیستند.

مع الاسف 60 سال اجازه ندادند کسی منطق هولوکاست و اصل آن را به چالش بکشد زیرا اگر حقیقت آن روشن شود چیزی از منطق دمکراسی اینان باقی نمی ماند.

هولوکاست با دمکراسی لیبرال گره خورده است .همین مدعیان دمکراسی لیبرال هستند که از منطق هولوکاست حمایت می کنند و آنچنان آن را تقدیس کرده¬اند که هیچ کس حق ورود بر ساحت قدسی آن را ندارد. شکستن قفل صندوقچه هولوکاست وبازگشایی آن به مثابه بریدن رگ حیات رژیم صهیونیستی است و هم بنای فلسفی آن فرو خواهد ریخت اما نکته مهمی که نظر حضار و محققان گرانقدر را به آن جلب می کنم این است که ثمره هولوکاست فقط شجره ناپاک رژیم صهیونیستی نیست بلکه تبعات آن بسیار فراتر از آن است. امروز صهیونیست ها بر بسیاری از مراکز قدرت و ثروت و رسانه ای جهان تسلط دارند و متأسفانه عده زیادی از سیاستمداران و احزاب را دربند خود گرفتار کرده اند و از این طریق منافع و ثروت ملتها را غارت کرده آزادیهای آنان را سلب می کنند همچنین با توسعه شبکه های فساد فرهنگ و ارزشهای انسانی را ضایع می کنند.

اینجانب از محققان و اندیشمندان و جوانان و دانشجویان عزیز که پیشقدم هستند دعوت می کنم . علاوه بر پرداختن به موضوع هولوکاست، آثار و تبعات آن را نیز بررسی و نتیجه تحقیقات خود را در اختیار ملتها قرار دهند.همچنین فراموش نکنند که شبکه صهیونیسم که مبتکر بحث هولوکاست است بیش از گذشته باید شناسایی و به ملتها معرفی شود .

از همه دست اندرکاران این نشست تشکر و قدردانی می کنم و از همه محققان و نویسندگانی که در این زمینه کار کرده اند و آثار خود را منتشر می کنند سپاسگزاری می کنم.


دسته ها : سیاسی
X