انا نحن نحیی الموتی و نکتب ما قدموا و اثارهم و کل شیء احصیناه فی امام مبین
براستی که ما آری ما مردگان را زنده می‌کنیم و اعمالشان با یادگارهای نیک و بد که از خود به جای گذاشته اندهمه را می‌نویسیم و ثبت و ضبط می‌کنیم.
با سلام و درود فراوان خدمت امام زمان (عج) و نائب برحقش امام خمینی و نیز امت شهید پرور ایران و به امید برافراشته شدن پرچم اسلام برتمامی جهان انشاءا000 . اکنون که به معشوقم می‌پیوندم و با دلی پر از درد بسوی او پر می‌کشم ای برادران من از بعضی شما ها شکایت خواهم کرد. برادران من امروز روز جنگ است روز جهاد است و بر هر مسلمان واجب است تا پیکار و جهاد کند ولی متاسفانه عده‌ای از مردم از اسلام فراموش کرده‌اند به قیامت نمی‌اندیشند و فقط به فکر امکانات دنیوی هستند با گرانفروشی و با جمع کردن لوازم با توطئه و اختشاش ، با دست بردن در نقطه ضعفهای دولت و شبانه روز فریاد می‌کشند نفت ، نفت نیست گاز نیست بنزین نیست روغن و غیره نیست مگر نه ما در حال جنگیم . بله من از شما شکایت خواهم کرد که حال انباشته می‌کنید در صورتی که عده‌ای فقیر و گرسنه اند خوشگذرانی می‌کنید در صورتی که خدا را کاملا فراموش کرده اید جنگ و کمبود است در صورتی که هی فریاد می‌زنید می‌خواهم می‌خواهم آیا تا به حال فکر کرده‌اید که با این عمل، سنگر منافق را محکم می‌کنید. ای خالقم اکنون که این لباس مقدس را به تن می‌کنم و در راهت جهاد می‌کنم از تو می‌خواهم حال که موقع آن فرارسید مرا توفیق شهادت دهی طوری مرا بمیران که بدنم ریزریز شود سپس برای دشمنان، طنم را نیست گردان تا شاید این گول خوردگان و سازش کاران با دیدن دامادی جوانی 17 ساله به خود بیایند و بجویند
مادرم گریه مکن که فرزندت عاشق بود او عاشق بود و عاقبت به معشوقش رسید پس گریه مکن مادر حال که به آرزوی دیرینه‌ام رسیدم پس از شما می‌خواهم که خود مرا به حجله ببرید و اگر نشد پدرم و یا حبیب ا000 و سپس شیرینی دهید و جشن بگیرید خوشحال باشید که فرزندتان فردای قیامت شماها را به زهرای پهلو شکسته معرفی خواهم کرد . در فردای قیامت هم به خداوند خواهم گفت که من هم یک پدر و مادر دل شکسته  دارم پس شاد باش و شیرینی دامادی فرزندت را بده . پدر جان و برادران و خواهرانم حال که دستم از دنیا کوتاه شد دیگر نمی‌توانم آن همه زحمات شماها را جبران کنم از خدا می‌خواهم که به شما توفیق عنایت فرماید و از شما می‌خواهم که تا آخر عمرتان در صراط المستقیم حرکت کنید.و گوش به فرمان امام این نعمت بی کران باشید و پشتیبان این روحانیون دلسوز باشید انشاءا000 که خدا اسم شماها را در دفتر حزب‌ا000 ثبت کند و در آخر از شماها می‌خواهم که در جلوی جنازه‌ام گوسفند خون کنید و گوشت آن را به مستضعفین بدهید.دیگر اینکه 350 تومان از آقای عربی معلم قرض دارم خواهش می‌کنم آن را بپردازید و از قول من تشکر کنید . از آقای غلامی پمپ بنزین 19 تومان با 6لیتر کوپن پس آن را با تشکر پرداخت کنید .
باری عرض می‌کنم مادرم و ای خانواده عزیزم برای من هیچ ناراحت نشوید و گریه نکنید چون خودتان میدانید که همیشه از خدا طلب شهادت می‌کردم و حال پسرتان به آرزویش رسیده است . برایش گریه نکنید و اگر گریه کنید روح مرا ناراحت خواهید کرد . اگر می‌خواهید گریه کنید برای اسلام گریه کنید برای حسین گریه کنید که روز عاشورا تنش پاره پاره شد و هر چه فریاد زد کسی یه فریادش نرسید پس از تمامی برادران می‌خواهم که به هل من ناصر اسلام لبیک گویند و آن را از گزند اجانب نجات دهند . توفیق و صبر و برباری همگان را از خدای عظیم خواهانم . اگر اسلام با ریخته شدن خون من آبیاری خواهد شد . پس فرودآئید ای گلولهها و قلبم را بشکافید و خونم را چون سیل خروشان جاری کنید  ولی فقط در راه او و برای او   «« ا000»»

خدمتگذارتان حاج غلامحسین ادهمی:
9/8/1360


X